Pattaya - Bangkok - Chiang Mai - Pai - Reisverslag uit Chargaon, Bangladesh van Denice Huijberts - WaarBenJij.nu Pattaya - Bangkok - Chiang Mai - Pai - Reisverslag uit Chargaon, Bangladesh van Denice Huijberts - WaarBenJij.nu

Pattaya - Bangkok - Chiang Mai - Pai

Door: Denice

Blijf op de hoogte en volg Denice

28 December 2016 | Bangladesh, Chargaon

Allereerst wil ik zeggen dat ik op dit moment super aan het genieten ben!

Pattaya
Pattaya was eerlijk gezegd nog erger dan ik had verwacht. Geen westerse mensen/toeristen, alleen uit het midden oosten en India. De sfeer daar was echt verschrikkelijk. Ik was blij dat ik met Hannie samen was. Het begon al aan het begin van de walking street, de beroemde straat van Pattaya. We maakten een foto en er werd gevraagd of we hier werkten.. en bedankt, want er werken bijna alleen maar hoeren en ladyboy's. We zijn op verschillende plekken geweest. Eerst waar een bandje speelde, daarna waar de 'meisjes' in het midden van de bar paaldansen en later naar een andere tent waar je de meiden kunt uitkiezen en zelfs kan meenemen. Daar komen vooral 'oude vieze mannen'. Maar leuk om te bekijken. Een 'oude vieze man' uit Australië zat naast me en had een meisje. Dus wij staken onze duim op. Vervolgens praatte hij met ons en ging het meisje weg. Hij school steeds dichterbij en vroeg zich af waarom wij hier zaten. Vervolgens gaf hij een tik op mijn been/bil waarop ik reageerde dat ie mij niet moest aanraken. Boos werd ie! Dat ik op de verkeerde plek was bla bla.. Daarna liep ie weg en riep alleen maar fuck off, fuck you...
Hierna zijn we nog naar een discotheek gegaan, maar de sfeer is zo verschrikkelijk dat ik niet durfde te dansen. Rijke mannen uit het midden oosten waren met geld aan het gooien, bizar!
Volgende dag hebben we door pattaya gelopen en zijn we in grote shoppingmalls geweest. Savonds naar een Ladyboy cabaret! Gaaf om mee te maken, hele mooie costuums! Playback en vooral dansniveau was lager dan ik had verwacht. Na de show kon je nog met de ladyboy's op de foto, moest je natuurlijk voor betalen. Gemeen dat ze zijn! Bij sommige pakten ze gewoon geld uit hun handen en daarna snel omdraaien en weglopen. Be carefull! Daarna zijn we naar een andere straat gegaan en hadden we een klein barretje opgezocht, waar we 2 westerse mannen zagen, voelde veiliger;) bleken Amerikanen, 1 was de eigenaar. Leuke avond gehad, elke x als iemand aan de bel trok kreeg de hele bar een drankje van diegene!

Bangkok
Volgende dag gingen we met de trein van Bangkok. Een gewone trein met alleen maar thaise mensen. De rit duurde 4 uur en kostte 31 baht, 1 euro!!
In Bangkok zijn we ook naar een shoppingmall geweest, bmk, super groot! Verder heel leuk uitgeweest op Koh San road.
Hannie bleef nog een nacht in Bangkok, maar ik ging door naar Chiang mai! Met een Vip bus; eten, drinken, dekentje, kussentje, stoel die helemaal liggend kan en zelfs een knop voor stoel massage!

Chiang mai
Ik kwam savonds in Chiang mai aan. Ben wat gaan eten met kamergenoot Stijn van 18 jaar en daarna gewoon naar de kamer gegaan. De busreis was namelijk 11 uur, dus wel gaar. Vliegen was super duur in deze tijd en de trein was uitverkocht.
Volgende dag had ik een scooter gehuurd en Stijn wilde graag met mij mee omdat hij zelf niet kan rijden. We zijn eerst naar een tempel geweest met een lange trap er naar toe, vet veel toeristen. Tempels heb ik nu wel gezien. Daarna gingen we naar Grand Canyon. Onderweg daar naar toe moesten we over steken, en Chiang mai is groot en druk. Omdat we de drukke weg over moesten steken, een bocht moesten maken en ik het grind en zand zag, vroeg ik aan Stijn om af te stappen, (jongen van bijna 2 meter trouwens) en dan over steken dat ie daarna weer zou opstappen. Op het moment dat ik de weg over steek, en de bocht maakt springt hij opeens achterop.. gevolg; vallen!! Gelukkig reden we niet hard, maar m'n knie lag goed open.

Ik verbleef in Deejai Backpackers hostel. Heel veel Nederlanders. Zoveel leuke mensen ontmoet hier!! Met een groepje ben ik naar de watervallen geweest; Jongen Gael nederlands, Ronni België, Victor Denemarken, Josh Engeland en Marlene Duitsland. Super leuke dag samen gehad! Savonds was het kerstavond. En hebben we met een grote groep 40! Ergens gegeten en zijn we daarna uitgeweest. Volgende dag ben ik met Gaël naar de olifanten geweest. Gaaf om mee te maken. Eten geven, modder op de olifanten doen, en natuurlijk zat ik ook onder. Daarna in een rivier wassen. Savonds was er een feest in het hostel super gezellig en daarna nog met ze alle naar een club geweest.

Pai
Volgende dag ben ik met de scooter naar Pai gereden. Super mooie route tussen de bergen door met 762 bochten!! M'n verblijf had ik nog niet geboekt. Ik wilde graag in Common grounds verblijven maar die was via internet vol. Evengoed erheen gegaan, maar ze hadden voor de eerste nacht geen plaats. Daarna wel tot de 30 blijf ik hier en hoop langer, maar sta op de wachtlijst omdat het vol is. Eerste nacht in een ander hostel verbleven, super dun hard matras en ijskoude douche. Gelukkig maar 1 nacht!
Overdag naar 2 watervallen geweest, maar die vallen erg tegen. Daarna naar de grand Canyon de zonsondergang bekeken. Suoer mooi. Daarna straat gegeten, zo veeeeeel lekker eten hier!! En uitgeweest. Ik ben nu al een aantal dagen met Noortje, Shanna, Leon, nederlands, Tim (Nederland/Australië) Patrick (Zwitserland) Gaël en Marlene uit Duitsland is nu ook hier.
Vanochtend heb ik Yoga gedaan, zo fijn en met een super mooi uitzicht. Daarna naar Hotsprings geweest, super lekker warm water! En naar een resort met super mooi zwembad!
Nu gaan we weer lekker eten op straat! En denk ook wel uit!

Liefssxxx



  • 06 Januari 2017 - 17:19

    Tineke:

    Hoi Denice,
    Was benieuwd hoe het met je reis ging. Heb al je leuke verhalen gelezen. Wat een ervaringen en wat ontmoet je leuke jonge mensen.
    Niet naast vieze mannen gaan zitten hoor!!!
    Heel veel plezier verder en ik volg je!.
    hartelijke groet Tineke

  • 22 Januari 2017 - 01:29

    Nathalie:

    Toen ik Pattaya las dacht ik al wat is daar ook alweer mee... Dit dus

Tags: Pai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Chargaon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 November 2017

Eerste maanden Sydney

02 November 2017

Eerste maanden Sydney

17 Oktober 2017

Lombok Bali

17 Oktober 2017

Nusa Ceningan, Nusa Penida, Gili's, Lombok

26 Juni 2017

Bali
Denice

Ik vertrek 25 november naar Thailand. Start in Bangkok en reis daarna door Thailand, daarna Laos, Cambodja en Vietnam. En pak daarna graag Java, Bali en Lombok mee.

Actief sinds 10 Okt. 2016
Verslag gelezen: 800
Totaal aantal bezoekers 19873

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: