Koh Chang - Koh Mak - Koh Kood - Reisverslag uit Hīrāpur, India van Denice Huijberts - WaarBenJij.nu Koh Chang - Koh Mak - Koh Kood - Reisverslag uit Hīrāpur, India van Denice Huijberts - WaarBenJij.nu

Koh Chang - Koh Mak - Koh Kood

Door: Denice

Blijf op de hoogte en volg Denice

18 December 2016 | India, Hīrāpur

Hee allemaal,

In het vorige verslag was ik nog op Koh Chang en zou ik in een hostel verblijven. Het hostel is een huisje voor mezelf geworden, met een warme douche! Die had ik namelijk niet bij Tommy. De rest van de dagen had ik een scooter gehuurd en ben ik lekker het eiland in er gegaan, strandjes bezocht en de waterval. Waterval viel erg tegen, je moest 200b entree betalen en uiteindelijk was ie klein, wel groot stuk olof te zwemmen maar zoveel toeristen! 2 dagen ben ik met een Zweedse jongen Patrik opgetrokken en de laatste avond op Koh Chang ben ik heerlijk uit eten geweest met Tommy; flesje wijn en heerlijke biefstuk!

Na Koh Chang ben ik naar Koh Mak gegaan, een heel klein eilandje met eigenlijk niks. Je kan er ook niet pinnen. Op de boot erheen een Deens meisje Lisa ontmoet, zij had nog geen verblijf plaatst dus ik zei dat ze wel met mij mee kon. Het verblijf zat alleen volgeboekt, maar ik had een 2 persoons kamer dus kon ze wel bij mij. Scheelt ook weer kosten;) twee dagen ook weer lekker met de scooter het eiland over gereden. Op het strand liggen en lekker eten. 2 dagen hier was genoeg, maar heerlijk relaxt.

Door naar Koh Kood, een wat groter eiland maar ook niet veel faciliteiten. Onderweg op de boot een Zweedse vrienden groep ontmoet, 5 jongens en 1 meisje. Ook geen verblijfplaats geboekt,de vraag of ze met mij mee mochten. Natuurlijk, samen 20 minuten gelopen naar het guesthouse. Ze hadden nog plek. Allemaal een scooter gehuurd. Deze dagen op Koh Kood met deze groep opgetrokken. 2 mooie watervallen bezocht! Eerste avond heb ik ook nog genoten van een super mooie zonsondergang. 2e avond wilde de rest de zonsondergang ook bekijken, helaas was het bewolkt. Met elkaar nog een drankje in het guesthouse gedronken. Want je had geen kroegjes op dit eiland.

Volgende ochtend (vandaag) ben ik vertrokken naar Pattaya. Daar heb ik afgesproken met Hannie die ik onderweg naar Thailand op Moskou had ontmoet. Was toen al gezellig, alleen zijn ging meteen door naar Chiang mai. Eigenlijk zouden we naar de fullmoonparty gaan, maar door het slechte weer zijn die plannen gewijzigd. We hebben net wat gegeten en gaan zo het uitgaans leven bekijken hier. Schijnt nogal extreem te zijn met Ladyboy's enz.. we zijn benieuwd of er een Ladyboy cabaret is. Schijnt leuk te zijn!

In het volgende verhaaltje laat ik jullie weten hoe Pattaya was!

Liefsxx Denice

  • 19 December 2016 - 20:41

    Edith:

    Hoi Denice
    wat kom je daar vele jonge mensen tegen en allemaal uit verschillende landen
    het gaat ook zo gemoedelijk zo van ga maar met mij mee slapen
    ja ze zijn ook onder weg ,n mooi ontspannen leven en genieten het is leuk om te lezen
    wij wensen jou in de vreemde mooie kerst dat word wel op het strand met boom en wijn
    groetjes van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Hīrāpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 November 2017

Eerste maanden Sydney

02 November 2017

Eerste maanden Sydney

17 Oktober 2017

Lombok Bali

17 Oktober 2017

Nusa Ceningan, Nusa Penida, Gili's, Lombok

26 Juni 2017

Bali
Denice

Ik vertrek 25 november naar Thailand. Start in Bangkok en reis daarna door Thailand, daarna Laos, Cambodja en Vietnam. En pak daarna graag Java, Bali en Lombok mee.

Actief sinds 10 Okt. 2016
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 19878

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: