Lombok Bali - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Denice Huijberts - WaarBenJij.nu Lombok Bali - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Denice Huijberts - WaarBenJij.nu

Lombok Bali

Blijf op de hoogte en volg Denice

17 Oktober 2017 | Indonesië, Jimbaran

Rinjani
Lombok
Na Gili air door naar Lombok. We verbleven in een resort bij mount rinjani met een infinity pool. We hebben lekker relax aan het zwembad gelegen. 2e dag zijn we met een gids naar 2 watervallen geweest. Daarna ben ik door naar Kuta Lombok gegaan. In het hostel daar aangekomen had ik meteen contact met 2 duitse meiden en een Nederlandse jongen. Op de scooter naar wasr strandjes geweest. Volgende dag zijn we met een groep gaan surfen. In Nederland heb ik 2x een week golfsurfen gedaan,dus de basis moest ik nog wel kunnen. Dus ik wil het zelf proberen ipv een les te nemen. En ja ik kon het nog! Wel moeilijk om op het juiste moment de golf te pakken. En wat is dat peddelen vermoeiend! But I did it! #bucketlist

Bali
Na Lombok ben ik weer terug gegaan naar Bali. Taxi, boot, taxi. Zo'n combi ticket kan je meestal bij je hostel regelen en dat had ik nu ook gedaan. Alleen ging ik dus naar Annerie in Candidasa. Een niet zo toeristische plek, waardoor ik dus gedoe had met die taxi daar. Ik moest dan eerst mee alle andere afzetten, dikke doei. Candidasa ligt zowat naast die haven. Dus na al het gedoe en geen Uber kunnen regelen in een klein local busje gestapt, En ja natuurlijk genaaid; ik betaalde 100B en lokaal vrouwtje 10! Maar goed, veilig aangekomen bij Annerie. Een leuk klein huisje en ze woont super dichtbij het water, helaas geen strand om op te liggen. Vroeger is het koraal weggehaald waardoor dit het water niet meer tegen houdt en dit dus het strand heeft weggevaagd. Annerie was ziekjes,Maar we hebben we samen ff koffie gedronken en gekletst. Volgende dag ben ik een grote heuvel opgeklommen met daar een mooi uitzicht! Daarna met een privé taxi, die Annerie voor me had geregeld naar Jimbaran gegaan. Ik wilde eigenlijk naar Uluwatu, Maar het verblijf die ik had geboekt konden we niet vinden en ook niet bereiken. Jaa savonds belde ze me terug toen ik natuurlijk al wat anders had. De chauffeur heeft echt veel met me rond gereden om er. Verblijf te zoeken, super lief. Mijn laatste week wilde ik graag relax op 1 plek met een privé kamer. De olekndie ik had gevonden kon ik maar 1 nachtje blijven dus moest alsnog verplaatsten. Uiteindelijk een top plek gevonden met een grote kamer en zwembaden! Ik had een Duitse jongen Manuel ontmoet en samen hebben we wat rond gereden met de scooter. 1 avondje uitgeweest in Seminyak en verder lekker rustig aan. Mezelf mentaal voorbereiden op mijn volgende avontuur! AUSTRALIË!! want stiekem zat ik hier heel erg tegen op. Ik wil zo snel mogelijk een baan en dan een huisje! Wat nou als ik geen werk vind.. Maar positief blijven, dan komt alles goed!

  • 17 Oktober 2017 - 13:45

    Marja Huijberts:

    Wat leuk dat je weer wat geschreven hebt. Ben weer benieuwd naar je volgende verhaal!
    Groetjes,
    Mama

  • 17 Oktober 2017 - 14:35

    Wil Droog:

    Wat leuk om weer iets van je te horen Denice!We horen af en toe wel van je vader en moeder hoe het met je gaat maar dit vindt ik nog veel leuker.Vorig weekend een heerlijk verblijf gehad in Kootwijk met je pa en ma.Laat en donker maar het was super gezellig mede door het keezbord

  • 17 Oktober 2017 - 14:37

    Wil Droog:

    Groetjes van ons en nog veel succes met je volgende uitdaging

  • 17 Oktober 2017 - 15:51

    Vera Steur:

    Leuk om weer iets van je te horen Denice. Je beleeft veel. Wij gymmen vanavond weer met Gabrielle. We missen je wel hoor. Een hele goeie reis verder. Lieve groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Jimbaran

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 November 2017

Eerste maanden Sydney

02 November 2017

Eerste maanden Sydney

17 Oktober 2017

Lombok Bali

17 Oktober 2017

Nusa Ceningan, Nusa Penida, Gili's, Lombok

26 Juni 2017

Bali
Denice

Ik vertrek 25 november naar Thailand. Start in Bangkok en reis daarna door Thailand, daarna Laos, Cambodja en Vietnam. En pak daarna graag Java, Bali en Lombok mee.

Actief sinds 10 Okt. 2016
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 19869

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: